poniedziałek, 4 lipca 2016

Umiarkowanie w tarocie, znaczenie

Padlo zapytanie o karte Umiarkowanie, wiec wedle zyczenia pisze co wiem  uwagi zwrotne mile widziane 
Umiarkowanie – luzne skojarzenia
Osoba w Umiarkowaniu robi wszystko w swoim tempie, bez pospiechu, z pelna koncentracja i opanowaniem. Jesli cos robi to stara sie jak moze robic to precyzyjnie. 
Nie latwo jest ja wyprowadzic z rownowagi w kontaktach z ludzmi jest spokojna i przyjacielska, wyrazajac swoje poglady stara sie zeby nikogo nie urazic, szuka kompromisow.
Umiarkowanie to tez osoba, ktora potrafi wybaczyc, nie chowa dlugo urazy i jest sklonna dac nastepna szanse.
Nie lubi sie wychylac, blyszczec, trzyma sie raczej na boku, ma okreslony krag znajomych, choc w kontaktach z ludzmi jest uprzejma.
Przez ta dluga kiecke kojarzy mi sie z tanczacymi na polu dziewczetami w dlugich bialych sukienkach/pizamach 
Co do wykonywanego zawodu to przychodzi mi na mysl barman, anatityk medyczny, chemik, osoba pracujaca w laboratorium
W uczuciach to zalezy od etapu zwiazku. W zwiazkach z dlugim stazem oznacza, ze partnerzy dobrze sie znaja, dobrze czuja sie w swoim towarzystwie i nie musza na kazdym kroku sobie tego udowadniac. Komunikacja miedzy nimi jest harmonijna i spokojna. Bardzo dystyngowana para, nie beda sie raczej obsciskiwac w miejscach publicznych, kojarzy mi sie tu bardziej z trzymaniem dloni. W seksie bez fajerwerkow, nie bedzie kopulacji codziennie, lozka nie polamia ale wiedza dokladnie co i jak robic zeby sprawic partnerowi przyjemnosc.
Na etapie randek to raczej poznawanie siebie nawzajem, ja Ci powiem jak Ty mi powiesz, wszystko robione ostroznie, raczej ze spokojem - szczegolnie faceci – nie wyskakuja zaraz z majtek, tylko staraja sie opanowac i najpierw „oswoic“ partnerke 
W sferze materialnej powiedzialabym ze oznacza plynnosc finansowa, stabilizacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz